Referenties

Vanaf 13 december 2018 biedt de Budgetmonteur de mogelijkheid om uw ervaringen te plaatsen op de site.

 

Commentaren: 41
  • #41

    Janine (donderdag, 10 september 2020 09:16)

    Mijn wasmachine bleef water lekken. Na een berichtje aan de budgetmonteur was een afspraak snel gemaakt. Een duidelijke website waar alle nodige informatie te vinden is en een afspraak zonder verrassingen achteraf. Zeer professioneel geholpen, voor een zeer nette prijs en wij zullen bij toekomstige problemen zeker weer een afspraak maken!

  • #40

    Natascha Scheffers (maandag, 31 augustus 2020 16:45)

    Goede snelle vriendelijke service en zeer gunstige prijzen!

  • #39

    Marc Reinders (donderdag, 27 augustus 2020 13:01)

    Een zeer eerlijk en net bedrijf.
    Prijs wordt van te voren afgesproken.
    Geen poes pas.
    Gewoon zorgen voor een tevreden klant.
    Normale prijzen en zeer vriendelijk.
    Een echte aanrader.

  • #38

    Jan van Dorst (maandag, 17 augustus 2020 15:13)

    Kundig, eerlijk en goedkoop, kortom top

  • #37

    Raven (donderdag, 13 augustus 2020 19:43)

    Probleem met mijn droger. Al snel kon er een afspraak gemaakt worden. De Budgetmonteur heeft het probleem al snel verholpen, de sensoren waren vervuild. Ik kan niks anders zeggen dat het een zeer provisioneel bedrijf is en ook het vasttarief klopt. Een echte aanrader.

  • #36

    Bob Buitendijk (zaterdag, 01 augustus 2020 13:12)

    Ondanks vakantie heeft de bugedgetmonteur via whatsapp advies gegeven waardoor mijn storing nu verholpen is. TOP SERVICE

  • #35

    Rob Vranken (vrijdag, 17 juli 2020 09:26)

    De budgetmonteur heeft ons snel en goed geholpen bij een defect aan onze Siemens heteluchtoven.
    De service was vlot, vriendelijk en voor een net tarief.
    Een absolute aanrader.

  • #34

    Dassen (woensdag, 15 juli 2020 22:37)

    Recent had ik een probleem met mij wasmachine. Eerst 2 andere bedrijven laten komen en konden het probleem niet vinden. Na contact met deze andere bedrijven lieten ze het afweten en melde zich niet meer ( €120 ligter). Toen kreeg ik de tip van een kennis ,neem maar contact op met de Budgetmonteur. Wat een fijn bedrijf en stelde de fout al zeer snel vast. Bleek dat er een kabelbreuk was. Dank je wel voor uw top service!

  • #33

    Franssen (vrijdag, 03 juli 2020 12:29)

    Probleem met condensdroger. Probleem met water afpompen. Bleek dat de pomphuisverstopt was. Deze heeft de Budgetmonteur schoongemaakt en hij loopt weer 2 weken als een zonnetje. Top service en zeer vriendelijk monteur.

  • #32

    Patrick (dinsdag, 02 juni 2020 19:10)

    Van het weekend contact gehad over herrie van de wasmachine. Direct antwoord gekregen dat hij vakantie had (een welverdiende). Maandag avond contact gehad en vandaag al aan de deur en de klus al snel geklaard.
    Wat n Top service!

  • #31

    Rafaël Saparuwe (vrijdag, 15 mei 2020 19:23)

    Zeer goede en vriendelijke service!

  • #30

    Ilona (vrijdag, 17 april 2020 15:58)

    De vaatwasser pompte niet meer goed af, het is al een oudje, maar toch twijfelen over repareren of vervangen. Op zoek gegaan naar eerlijk advies en op grond van vele positieve geluiden uitgekomen bij de Budgetmonteur. Ik kan alle positieve referenties alleen maar onderschrijven. Zeer vriendelijke en kundige man, met eerlijk advies en eerlijke prijzen (precies zoals ook op zijn website vermeld). Mijn vaatwasser is snel gerepareerd en draait weer als nieuw, top..!!

  • #29

    Eveline de Bruijn (donderdag, 09 april 2020 14:59)

    De budgetmonteur is heel professioneel, geeft superservice en is zeer betaalbaar
    (en geen voorrijkosten). Onze droger pompte niet meer af. Het was niet helemaal duidelijk wat er aan de hand was. Na het eerste bezoek is hij nog een keer teruggekomen en heeft het probleem verholpen. Het tweede bezoek was gratis, viel binnen zijn garantie. Wij zijn heel erg tevreden over de budgetmonteur. Gewoon een eerlijke man die het beste met zijn klanten voorheeft. Wat wil je nog meer?

  • #28

    Damen (woensdag, 08 april 2020 15:35)

    Wat een vriendelijke man en een geweldige service. Probleem met mijn wasmachine pompte niet af. Gebeld en uitgelegd dat ik nu helaas niet aan de voorwaarden kan voldoen van de coronavirus maatregelen. Hij heeft me op afstand genomen, en de wasmachine doet jet weer. Dankjewel Budgetmonteur

  • #27

    Marjolijn Frings (vrijdag, 24 januari 2020 10:15)

    Goede service, vriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam, snelle service en dat allemaal tegen een laag tarief !!!

  • #26

    Deniz Schindler (donderdag, 23 januari 2020 18:01)

    Ik had een problem met mijn wasmachine. Avonds heb ik een email gestuurd en meteen in een half uurtje had ik een antwoord, respectievelijk een afspraak al voor de volgende dag. De budget monteur was op tijd ter plekke, was/is heel vriendelijk en transparent met zijn communicatie. Hij heeft elk stap van zijn handelen grondig uitgelegd. Hij heeft daarnaast goede tips over het algemeen onderhoud voor mijn wit goed gegeven. Hij heeft me zelfs afgeraden een bestwel dure onderdeel te bestellen voor mijn wasmachine. Top service. Heel betrouwbaar, vriendelijk man die veel plezier heeft in wat hij doet. Ik kan hem alleen aanraden.

  • #25

    Roy de Lange Humankind (maandag, 30 december 2019 13:23)

    Humankind is een landelijke kinderopvang organisatie en wij hebben diverse locaties in Zuid-Limburg. Voor storingen aan witgoed schakelen wij graag de Budgetmonteur in.
    Hij heeft goede expertise van de apparatuur, gaat snel ter plaatse en kan snel reparaties uitvoeren. Daarbij is de prijs ook goed. Veel goede ervaringen de De Budgetmonteur!

  • #24

    Kersten (vrijdag, 20 december 2019 16:33)

    Probleem met wasmachine: Avond,s (zondag) geappt en snel een antwoord.Dag erna kwam de zeer vriendelijke monteur en heeft de wasmachine direct kunnen repareren en dat voor een zeer mooie reparatieprijs. Nu staat hij als onze vastte monteur opgeslagen.

  • #23

    Saskia (dinsdag, 17 december 2019 14:49)

    Onze droger deed het niet meer goed. I.p.v. de Miele-monteur de Budgetmonteur gebeld. Snel een afspraak gemaakt, vriendelijke en professionele benadering. Nadat hij geconstateerd had wat het probleem was, heeft hij de machine meteen gerepareerd en nog allerlei nuttige tips gegeven voor zowel dit apparaat als anderen apparaten. Ook krijg je nog 3 maanden garantie als de machine binnen die tijd weer hetzelfde probleem zou krijgen. En dat voor een prijs waar de Miele-monteur misschien alleen was komen voorrijden. Wij zijn heel erg tevreden en bellen in het vervolg Jordy, de Budgetmonteur.

  • #22

    Ron (woensdag, 27 november 2019 11:26)

    Lekkage vaatwasser:

    Bedankt voor de goede service, reparatie snel en correct uitgevoerd.

  • #21

    van karen (zaterdag, 16 november 2019 13:04)

    Wasmachine defect. Wordt niet warm.
    De bekwame monteur had al heel snel vastgesteld dat de kabel los zat het verwarmingselement en kundig gerepareerd. daarnaast nam hij ook nog eens de tijd om te testen en gaf bij mij veel advies hoe we tegenwoordig met ons apparaat moeten omgaan. wat een vriendelijk man. Top Service!!!

  • #20

    Kramer (zaterdag, 05 oktober 2019 21:13)

    Dank voor de top service.

  • #19

    Chantal Smits (maandag, 12 augustus 2019 13:47)

    Hartelijk dank voor de super goede service! We zijn heel snel, heel goed en heel vriendelijk geholpen.

  • #18

    Grave (woensdag, 07 augustus 2019 16:10)

    Mijn droger werd niet warm. De Budgetmonteur gebeld en al snel was hij bij ons. en de droger gerepareerd. Thermostaat defect. deze vernieuwd en hij doet het weer.
    Dank voor uw geweldige service.

  • #17

    J. Caumans (donderdag, 25 juli 2019 21:49)

    BEDANKT VOOR DE GOEIE SERVICE, EN VAKMANSCHAP, J.CAUMANS VOERENDAAL

  • #16

    Yvonne Driessen (zaterdag, 20 juli 2019 07:46)

    Super sbelle top service met een lach. Zeer tevreden.

  • #15

    Hoogaard (dinsdag, 09 juli 2019 19:06)

    Probleem met mijn droger,wordt niet goed droog.
    DeBudgetmonteur gebeld en gevraagd of hij mij kon helpen. Ja hoor,gaf aan de sensoren strips schoonmaken. Dit gedaan en hij loopt nu al 2 weken perfect. Dank voor uw advies en dat op afstand.
    Mensen dit is echt een top bedrijf met super service.

  • #14

    de Zwart (vrijdag, 21 juni 2019 20:56)

    Probleem met mijn inbouw oven,geen stroom.
    Gebeld en de zelfde dag is de monteur gekomen.
    Bleek kabellos op in de stekker.
    fijn dat u zo snel kon komen en gefixt heeft.
    Top service en een eerlijke prijs.
    Dank en een fijn weekend.

  • #13

    Janssen (woensdag, 12 juni 2019 23:58)

    Droger defect,droogt niet.
    Vandaag gebeld en vandaag gerepareerd.
    Ook het vasttarief ,gewoonweg duidelijk en geen anders onder het gras.
    Vasttarief is Vasttarief. Top service!

    Dank M. Janssen

  • #12

    van hattingen (donderdag, 16 mei 2019 12:09)

    Probleem met wasmachine. NAV van zijn positieve referenties op marktplaats en zijn site
    De Budgetmonteur maar gebeld,omdat mijn wasmachine water bleef pakken.
    Al heel snel was hij bij ons en wat bleek slangetje defect,deze heeft hij vernieuwd en wasmachine doet het weer. Ook de prijs van de reparatie incl onderdeel 41 euro,dit noem ik nog nog eens waar voor je geld. Wat een top service en vriendelijkheid. zo doorgaan en ik zal zeker reclame maken! Nogmaals dank voor de geweldige service!

  • #11

    Knapen (maandag, 29 april 2019 17:27)

    Een Whatsapp bericht gestuurd in het weekend en de wasmachine vandaag gerepareerd. Wat een geweldige service en vriendelijkheid. Top service.

  • #10

    anna (maandag, 15 april 2019 12:47)

    Ik belde met dit bedrijf zag later pas in het gesprek dat het in Limburg was.
    Ik woon namelijk in Zuid -Holland .
    Maar de man die mij te woord stond was erg vriendelijke.
    Dus mensen in de omgeving De Budget Monteur .
    Bellen en laten komen .

    Mvg Anna

  • #9

    Koert Simons (donderdag, 11 april 2019 12:51)

    Super service , op afstand probeert de monteur je te helpen , na veel pech met een nieuw apparaat was hij steeds voor ons daar met hulp en tips
    Bij deze monteur staat de service hoog in het vandel , voor ons stopt zoeken naar een goede monteur , mocht er nog wat zijn zullen we hem zeker bellen wij bevelen deze monteur met een dikke pluim aan

  • #8

    Greet lutgens (woensdag, 03 april 2019 12:03)

    Al meerdere keren de hulp ingeroepen van de budgetmonteur. Altijd eerlijk advies.
    Eerlijke prijs.
    Voor ons gezin is dit onze vaste monteur.
    Super service en ga vooral zo door !!

  • #7

    de Bie (zaterdag, 09 maart 2019 19:59)

    Tot nu toe 2x de afgelopen jaren de budgetmonteur benaderd voor advies op afstand.
    Top Service!!!!!

  • #6

    Alexandra (zaterdag, 09 februari 2019 12:00)

    Zeer tevreden over de snelle reactie, het vakkundig repareren van de wasmachine , het advies betreffende onderhoud en de schappelijke prijs.�

  • #5

    Hens Kuppen (donderdag, 17 januari 2019 16:16)

    De Budgetmonteur heeft ons vakkundig en snel geholpen met onze Bosch wasmachine ..
    En ook nog tegen een heel mooi prijsje..
    In het verleden ook wel eens Bosch laten komen voor dergelijke reparaties..maar van die prijzen schrik je onnoemlijk..dus alle lof voor de budgetmonteur ��

  • #4

    Coppus (zaterdag, 05 januari 2019 18:56)

    Super service, wasmachine deed het vrijdagavond niet meer. De budgetmonteur gebeld. Hij heeft ons telefonisch geholpen. Heb de machine dankzij de service van deze goede man zelf kunnen repareren. Hij staat opgeslagen in de telefoon en mag ons voortaan altijd helpen. Vanaf nu is hij onze witgoed monteur

  • #3

    Franssen (donderdag, 03 januari 2019 23:09)

    Vaatwasser warmt niet. Gebeld en vandaag nog langs geweest. Relais gesoldeerd en ja hoor doet jet weer. Dank voor je snelle hulp en deskundigheid. Ik raad deze monteur zeer aan.

  • #2

    Gortzen (maandag, 17 december 2018 16:11)

    Hele goede service.
    Snelle hulp.
    No nonsens prijzen vooraf.
    Goede uitleg en zeer vriendelijk.
    Top ��bedankt

  • #1

    De Lang (maandag, 17 december 2018 13:02)

    Top Service en Wat een eerlijkheid. Gebeld en aangegeven wat het probleem is. Toen vroeg hij zou je een filmpje via wahtsapp kunnen sturen en ja hoor lager defect. Kosten waren te hoog en loonde zich niet om te maken. Dank voor uw eerlijkheid.