Referenties

Vanaf 13 december 2018 biedt de Budgetmonteur de mogelijkheid om uw ervaringen te plaatsen op de site.

 

Commentaren: 69
  • #69

    Arthur (maandag, 27 december 2021 16:22)

    Al wat ouder en dus terughoudend wat internet betreft.
    Ervaring: bijzonder positief!!! Zeer deskundig; legt diagnose uit en laat 't je zien, dus transparant. Helpt met tips om te zoeken op internet naar in dit geval vervangend apparaat. Aimabel en servicegericht. Aanrader!!!

  • #68

    S Koudijs te Heerlen (vrijdag, 10 december 2021 14:07)

    Vandaag de monteur geweest voor diagnose en reparatie van mijn inbouw vaatwasser. Er bleef water in staan. De pomp bleek defect. Deze werd terstond vervangen en gecheckt.
    Op mijn verzoek ook een filter besteld en deze komt de monteur ook nog brengen en plaatsen na levering. Afgelopen donderdag geappt en vandaag vrijdag apparaat gemaakt. �
    Erg tevreden vanwege de kundigheid, vlot, klantvriendelijkheid en de prijs.
    Erg blij en ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

  • #67

    Frantzen (donderdag, 09 december 2021 10:04)

    De vaatwasser lekte, eerst AEG Sevicebezoek ingepland maar hadden pas na 2 weken tijd en rekende zich €189 excl materiaal. Toch maar eens even verder gezocht! Toen de Budgetmonteur via google gevonden met uitstekende recensies en hier op vrijdagmiddag een afspraak gemaakt (per Whatsapp). De monteur kon meteen de maandag al komen. Probleem werd rustig bekeken en de afvoerslang bleek te lekken en moest besteld worden. Na 2 dagen een vriendelijke telefoontje dat de slang binnen was en of ik meteen tijd had. Was niet het geval, maar een dag later was de monteur er en werd het probleem verholpen. Kosten waren inderdaad zoals vermeld op de website €50 + kosten voor de afvoerslang. Echt een aanrader dus!

  • #66

    Karen (maandag, 15 november 2021 13:35)

    Prettig geholpen door de budgetmonteur. Heeft de vaatwasser gerepareerd voor zijn heel schappelijk tarief. En, niet onbelangrijk: Hij denkt met je mee! Ook als hij daar zelf niet aan verdient. Volgende keer met een witgoedprobleem bel ik m weer.

  • #65

    Smeets (zaterdag, 13 november 2021 14:50)

    Wasmachine draaide niet meer. Gebeld en de zelfde dag gerepareerd. Echt, een hele fijne ervaring, door de benadering en professioneel te woord staan,van De Budgetmonteur.

  • #64

    Marianne (woensdag, 13 oktober 2021 15:49)

    Bij het zoeken naar een witgoedreparateur kwam ik op deze website terecht. De duidelijkheid en transparantie op de website vond ik al heel prettig. Zo wist ik vooraf al wat ik mocht verwachten, ook prijstechnisch. Dat bleek ook te kloppen.
    Ik ben vriendelijk, deskundig en snel geholpen.
    Kortom, bij een volgende reparatie bel ik weer de budgetmonteur.

  • #63

    De Budgetmonteur (woensdag, 13 oktober 2021 09:48)

    Reactie op review 62.
    Beste heer, u heeft een reparatieverzoek od de review geschreven. Hierdoor kunnen wij geen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team De Budgetmonteur

  • #62

    M.Dietzenbacher (dinsdag, 12 oktober 2021 16:52)

    Hallo,

    Sinds een paar dagen piept mijn diepvries kast iedere 30 seconden. De diepvries werkt gewoon want de temperatuur is gewoon -18 graden. Dit heb ik middels een thermometer gecontroleerd. Ook de inhoud vertoont geen tekenen van ontdooien.
    Het gaat hierbij om een BEKO met als modelnummer FSE24300. De diepvries is inmiddels 16 jaar oud. Ik wil graag weten of dit een storing is die verholpen kan worden of dat ik langzaam aan voor een nieuwe moet gaan kijken.

  • #61

    Steiner (zaterdag, 25 september 2021 18:32)

    Droger defect; De Budgetmonteur kon op zeer korte termijn komen en repareerde de droger en werkt al 2 weken zonder probleem en dat voor €45. Nou dat noem ik nogeens een zeer schappelijk bedrag. Dank voor de top service. Een echte aanbeveling.

  • #60

    Jeroen de Boer (maandag, 13 september 2021 18:36)

    Vandaag heeft de Budget Monteur onze nieuw aangeschafte vaatwasser ingebouwd en een nieuwe deurvergrendelaar geplaatst omdat ik due zelf gesloopt had tijdens een poging om zelf de vaatwasser te plaatsen. Kort damengevat : dit soort apparatuurcaltijd laten plaatsen door een specialist en een hele grote tip : kies de budget monteur, deze is vakkundig, relatief goedkoop, vriendelijk en geeft je gratis handige tips !!!

  • #59

    Ben (woensdag, 07 juli 2021 18:50)

    Na WhatsApp contact is binnen 2 werkdagen de lekkende afvoerslang van mijn wasmachine vervangen door een sympathieke monteur, die ook nog eens adviezen gaf over andere witgoed apparaten. Toppie!

  • #58

    Rob (dinsdag, 22 juni 2021 14:59)

    We hadden een mankement aan de wasmachine.
    Maandagochtend gebeld en 's middags werd het euvel al opgelost?!
    We hebben door de jaren heen al heel wat monteurs over de vloer gehad, maar geen een was:
    - zo snel
    - zo goedkoop
    - zo kundig
    - 24 uur per dag bereikbaar
    En hij was nog aardig ook!

    Groot compliment voor de Budgetmonteur.



  • #57

    Paul (zondag, 06 juni 2021 21:45)

    In het weekend mijn koelkast ter reparatie aangeboden aan Jordy. Hij koelde maar tot 12 graden. Aan de hand van een foto van het type plaatje achterhaalde hij het bouwjaar. Met zijn ervaring vertelde hij er vermoedelijk een lek in het koelsysteem zit en dat de kosten wellicht zo hoog zou zijn als een nieuwe. hij stuurde mij nog wat links naar nieuwe koelkasten. Kijk dat noem ik nu service en eerlijk advies. Bedankt Jordy . Ga zo door . Eerlijk duurt het langst . Helemaal top dit

  • #56

    anita diwisch (maandag, 31 mei 2021 11:32)

    wat een eerlijke en kundige vakman , deze vriendelijke monteur heeft mijn droger gerepareerd tegen een klantvriendelijk vast tarief ( excl. kosten onderdeel ) , goede adviezen gegeven, een echt aanrader bij problemen met u apparaten . bedankt budgetmonteur , je bent een kanjer

  • #55

    Bemmelmans (vrijdag, 30 april 2021 14:51)

    Vandaag is De Budgetmonteur gekomen om onze wasmachine te repareren. Hij pakte geen water. Inlaatventiel defect. En ja hoor de wasmachine doet het weer. En dat voor nog geen 75,- euro incl vasttarief en onderdeel. Toppie gedaan. Een Echte aanrader.

  • #54

    Damen (dinsdag, 27 april 2021 19:01)

    Zelfs op koningsdag, nam de Budgetmonteur uitgebreid de tijd om mij te woord te staan. Namelijk ,had ik een probleem met mijn wasmachine, en door de juiste communicatie en expertise van de vakman. Doet mijn wasmachine het weer. TOP EM DANK VOOR UW GEWELDIGE SERVICE.

  • #53

    van Engelen (woensdag, 24 maart 2021 14:49)

    Probleem met mijn wasmachine. Wasmachine start niet. Bleek dat het deurslot defect was. Snel en vakkundig gerepareerd. Dank voor uw geweldige SERVICE

  • #52

    van de hooff (maandag, 08 maart 2021 15:17)

    Wat een geweldige service!! droger in een no time gerepareerd en dat voor een echt zacht prijsje !!TOP!!

  • #51

    Greven (woensdag, 03 maart 2021 09:09)

    Wat een geweldige ervaring,met deze monteur.Wasmachine doet het weerden dat voor een eerlijke prijs. Dankjewel Budgetmonteur.

  • #50

    Sandra Kelders en Reinoud van Limbeek (vrijdag, 26 februari 2021 18:18)

    Goed bereikbaar, Snelle reactie, alles snel geregeld, Ontzettend klantvriendelijk, punctueel. Absolute aanrader.

  • #49

    Rik Janssen (zaterdag, 13 februari 2021 11:43)

    Top service!! Dankjewel voor het repareren van mijn wasmachine. Een echte aanrader!

  • #48

    Carla en Frank (donderdag, 07 januari 2021 15:59)

    Hartelijke dank voor het inbouwen van nieuwe vaatwasser ook dank voor uitleg
    TOPPIE wij maken zeker reclame voor de goede service en advies en kundigheid en de klantvriendelijkheid
    NOGMAALS BEDANKT

  • #47

    Chantal (donderdag, 03 december 2020 09:11)

    Wasmachine defect tenminste dat dacht ik. Contact opgenomen met de budgetmonteur en afspraak ingepland. Via whatsapp het eea doorgegeven en een aantal tips gekregen. Uiteindelijk deed mijn wasmachine het weer naar behoren. Dank u wel voor de tips en de vriendelijke hulp, het heeft ook mij een hoop geld gespaard.

  • #46

    Simons (woensdag, 25 november 2020 14:12)

    Zeer professioneel en wat ‘n top service.
    We willen ons bedanken voor de snelle hulp met betrekking tot het repareren van onze vaatwasser.

  • #45

    Hanny (dinsdag, 24 november 2020 12:44)

    Vandaag snel en kundig geholpen met een defect aan m'n wasmachine. Heel vriendelijk ook! We bewaren jullie nummer voor alle toekomstige defecten. Nogmaals dank!

  • #44

    Nico P (maandag, 23 november 2020 17:09)

    Vandaag door de budgetmonteur geholpen met een probleem van de wasmachine. Zeer snel, zeer deskundig, zeer goed advies en een zeer redelijk tarief.

  • #43

    Frank F (donderdag, 12 november 2020 15:42)

    Vandaag voor geluidsklachten van vaatwasser in Nuth geweest.
    Dank voor de snelle en goede service
    En vriendelijkheid en uitleg + tips.
    TOPPIE !
    (Zal zeker reclame voor u maken )

  • #42

    Mike H. (woensdag, 11 november 2020 21:02)

    De Budgetmonteur maakt z'n naam ook echt waar, want hij liet mij na een uitvoerige beschrijving van het probleem aan de wasmachine weten dat repareren niet zinvol meer was en wij beter tot aanschaf van een nieuw apparaat konden overgaan.

    Daarmee heeft hij niets aan mij kunnen verdienen, maar was dus toch bereid om een zeer uitgebreid en goed onderbouwd advies te geven. Hij had natuurlijk ook gewoon langs kunnen komen en een diagnose kunnen stellen en daarmee toch wat geld kunnen verdienen, maar zijn integriteit heeft dat kennelijk verhinderd en dat is iets wat je, zeker in de commercie, niet vaak (meer) tegenkomt.

    Wat dat betreft ben ik aangenaam verrast door deze witgoedmonteur en alleen al daarom kan ik hem van harte aanbevelen aan anderen. Natuurlijk hebben wij nu de kosten voor de aanschaf van een nieuwe machine, maar hij heeft mij duidelijk gemaakt dat repareren een dermate groot financieel risico vormt, dat nieuw kopen eigenlijk net zoveel kost en dan heb je wel een heel nieuw apparaat met fabrieksgarantie én garantie op reparaties, wat bij de huidige machine niet meer mogelijk was.

    Een echte aanrader dus deze Budgetmonteur en als er aan één van onze witgoedapparaten eens iets mocht zijn, dan zal hij de eerste zijn die wij zullen bellen.

  • #41

    Janine (donderdag, 10 september 2020 09:16)

    Mijn wasmachine bleef water lekken. Na een berichtje aan de budgetmonteur was een afspraak snel gemaakt. Een duidelijke website waar alle nodige informatie te vinden is en een afspraak zonder verrassingen achteraf. Zeer professioneel geholpen, voor een zeer nette prijs en wij zullen bij toekomstige problemen zeker weer een afspraak maken!

  • #40

    Natascha Scheffers (maandag, 31 augustus 2020 16:45)

    Goede snelle vriendelijke service en zeer gunstige prijzen!

  • #39

    Marc Reinders (donderdag, 27 augustus 2020 13:01)

    Een zeer eerlijk en net bedrijf.
    Prijs wordt van te voren afgesproken.
    Geen poes pas.
    Gewoon zorgen voor een tevreden klant.
    Normale prijzen en zeer vriendelijk.
    Een echte aanrader.

  • #38

    Jan van Dorst (maandag, 17 augustus 2020 15:13)

    Kundig, eerlijk en goedkoop, kortom top

  • #37

    Raven (donderdag, 13 augustus 2020 19:43)

    Probleem met mijn droger. Al snel kon er een afspraak gemaakt worden. De Budgetmonteur heeft het probleem al snel verholpen, de sensoren waren vervuild. Ik kan niks anders zeggen dat het een zeer provisioneel bedrijf is en ook het vasttarief klopt. Een echte aanrader.

  • #36

    Bob Buitendijk (zaterdag, 01 augustus 2020 13:12)

    Ondanks vakantie heeft de bugedgetmonteur via whatsapp advies gegeven waardoor mijn storing nu verholpen is. TOP SERVICE

  • #35

    Rob Vranken (vrijdag, 17 juli 2020 09:26)

    De budgetmonteur heeft ons snel en goed geholpen bij een defect aan onze Siemens heteluchtoven.
    De service was vlot, vriendelijk en voor een net tarief.
    Een absolute aanrader.

  • #34

    Dassen (woensdag, 15 juli 2020 22:37)

    Recent had ik een probleem met mij wasmachine. Eerst 2 andere bedrijven laten komen en konden het probleem niet vinden. Na contact met deze andere bedrijven lieten ze het afweten en melde zich niet meer ( €120 ligter). Toen kreeg ik de tip van een kennis ,neem maar contact op met de Budgetmonteur. Wat een fijn bedrijf en stelde de fout al zeer snel vast. Bleek dat er een kabelbreuk was. Dank je wel voor uw top service!

  • #33

    Franssen (vrijdag, 03 juli 2020 12:29)

    Probleem met condensdroger. Probleem met water afpompen. Bleek dat de pomphuisverstopt was. Deze heeft de Budgetmonteur schoongemaakt en hij loopt weer 2 weken als een zonnetje. Top service en zeer vriendelijk monteur.

  • #32

    Patrick (dinsdag, 02 juni 2020 19:10)

    Van het weekend contact gehad over herrie van de wasmachine. Direct antwoord gekregen dat hij vakantie had (een welverdiende). Maandag avond contact gehad en vandaag al aan de deur en de klus al snel geklaard.
    Wat n Top service!

  • #31

    Rafaël Saparuwe (vrijdag, 15 mei 2020 19:23)

    Zeer goede en vriendelijke service!

  • #30

    Ilona (vrijdag, 17 april 2020 15:58)

    De vaatwasser pompte niet meer goed af, het is al een oudje, maar toch twijfelen over repareren of vervangen. Op zoek gegaan naar eerlijk advies en op grond van vele positieve geluiden uitgekomen bij de Budgetmonteur. Ik kan alle positieve referenties alleen maar onderschrijven. Zeer vriendelijke en kundige man, met eerlijk advies en eerlijke prijzen (precies zoals ook op zijn website vermeld). Mijn vaatwasser is snel gerepareerd en draait weer als nieuw, top..!!

  • #29

    Eveline de Bruijn (donderdag, 09 april 2020 14:59)

    De budgetmonteur is heel professioneel, geeft superservice en is zeer betaalbaar
    (en geen voorrijkosten). Onze droger pompte niet meer af. Het was niet helemaal duidelijk wat er aan de hand was. Na het eerste bezoek is hij nog een keer teruggekomen en heeft het probleem verholpen. Het tweede bezoek was gratis, viel binnen zijn garantie. Wij zijn heel erg tevreden over de budgetmonteur. Gewoon een eerlijke man die het beste met zijn klanten voorheeft. Wat wil je nog meer?

  • #28

    Damen (woensdag, 08 april 2020 15:35)

    Wat een vriendelijke man en een geweldige service. Probleem met mijn wasmachine pompte niet af. Gebeld en uitgelegd dat ik nu helaas niet aan de voorwaarden kan voldoen van de coronavirus maatregelen. Hij heeft me op afstand genomen, en de wasmachine doet jet weer. Dankjewel Budgetmonteur

  • #27

    Marjolijn Frings (vrijdag, 24 januari 2020 10:15)

    Goede service, vriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam, snelle service en dat allemaal tegen een laag tarief !!!

  • #26

    Deniz Schindler (donderdag, 23 januari 2020 18:01)

    Ik had een problem met mijn wasmachine. Avonds heb ik een email gestuurd en meteen in een half uurtje had ik een antwoord, respectievelijk een afspraak al voor de volgende dag. De budget monteur was op tijd ter plekke, was/is heel vriendelijk en transparent met zijn communicatie. Hij heeft elk stap van zijn handelen grondig uitgelegd. Hij heeft daarnaast goede tips over het algemeen onderhoud voor mijn wit goed gegeven. Hij heeft me zelfs afgeraden een bestwel dure onderdeel te bestellen voor mijn wasmachine. Top service. Heel betrouwbaar, vriendelijk man die veel plezier heeft in wat hij doet. Ik kan hem alleen aanraden.

  • #25

    Roy de Lange Humankind (maandag, 30 december 2019 13:23)

    Humankind is een landelijke kinderopvang organisatie en wij hebben diverse locaties in Zuid-Limburg. Voor storingen aan witgoed schakelen wij graag de Budgetmonteur in.
    Hij heeft goede expertise van de apparatuur, gaat snel ter plaatse en kan snel reparaties uitvoeren. Daarbij is de prijs ook goed. Veel goede ervaringen de De Budgetmonteur!

  • #24

    Kersten (vrijdag, 20 december 2019 16:33)

    Probleem met wasmachine: Avond,s (zondag) geappt en snel een antwoord.Dag erna kwam de zeer vriendelijke monteur en heeft de wasmachine direct kunnen repareren en dat voor een zeer mooie reparatieprijs. Nu staat hij als onze vastte monteur opgeslagen.

  • #23

    Saskia (dinsdag, 17 december 2019 14:49)

    Onze droger deed het niet meer goed. I.p.v. de Miele-monteur de Budgetmonteur gebeld. Snel een afspraak gemaakt, vriendelijke en professionele benadering. Nadat hij geconstateerd had wat het probleem was, heeft hij de machine meteen gerepareerd en nog allerlei nuttige tips gegeven voor zowel dit apparaat als anderen apparaten. Ook krijg je nog 3 maanden garantie als de machine binnen die tijd weer hetzelfde probleem zou krijgen. En dat voor een prijs waar de Miele-monteur misschien alleen was komen voorrijden. Wij zijn heel erg tevreden en bellen in het vervolg Jordy, de Budgetmonteur.

  • #22

    Ron (woensdag, 27 november 2019 11:26)

    Lekkage vaatwasser:

    Bedankt voor de goede service, reparatie snel en correct uitgevoerd.

  • #21

    van karen (zaterdag, 16 november 2019 13:04)

    Wasmachine defect. Wordt niet warm.
    De bekwame monteur had al heel snel vastgesteld dat de kabel los zat het verwarmingselement en kundig gerepareerd. daarnaast nam hij ook nog eens de tijd om te testen en gaf bij mij veel advies hoe we tegenwoordig met ons apparaat moeten omgaan. wat een vriendelijk man. Top Service!!!

  • #20

    Kramer (zaterdag, 05 oktober 2019 21:13)

    Dank voor de top service.